Yellow all over the place!


Ik ben nog wat vroeg, maar met de start van de paasvakantie 
kreeg ik super veel zin om voor Junna een paasoutfit te naaien.
En als je bij pasen één kleur moet plaatsen, dan is het toch wel geel zeker?!




Daarom in deze blogpost: yellow, all over the place!
Wat heb ik een geluk dat Junna met alle kleuren mooi staat,
al vind ik felle kleuren nog altijd het leukst.




Voor de top maakte ik het Nellybelly shirt van Neeltje,
het brein achter de blog Smospoten & Snoesjes.
Ik verlengde het naveltruitje wel met enkele centimeters,
zodat ik het in haar rok kan steken.




Voor de midi rok gebruikte ik geen patroon.
Gewoon de stofbreedte op 50 cm lengte twee maal omstikken 
aan de bovenkant met een elastiek ertussen, zo krijg je het 'paperbag-effect'.
Vooraan maakte ik een vals knopenpad waaraan ik enkele gouden knoopjes bevestigde,
recht uit mijn mama's knopendoos (waaruit ik trouwens nog enkele schatten viste 
die later nog wel eens van pas kunnen komen).



De stoffen komen allemaal van De Stoffenkamer.
De Nellybelly maakte ik in een effen tricot in zonnegeel,
de midi rok is de 'Twill flower garden' gabardine van See You at Six.




In deze outfit is Junna helemaal klaar 
om binnen twee weken paaseitjes te gaan rapen :)


Patronen:
- Nellybelly shirt - Smospotten & Snoesjes
- Midi rok - zonder patroon

Stoffen:
- Effen tricot zonnegeel - De Stoffenkamer
- Twill flower garden - See You at Six - De Stoffenkamer

Reacties

Populaire posts