Bummie love


Ten huize NellieEllie is de grootste telg diegene die met de meeste naaisels gaat lopen.
Ik moet het toegeven, één van de redenen hiervoor is haar geslacht.
Er bestaan nu eenmaal veel meer meisjespatronen en -stoffen, kortom mogelijkheden.
De kleinste telg is hier dus echt wel benadeeld, maar niet vandaag...





Gratis patronen, top dat ze bestaan en nog meer 'top' als je er nieuwe ontdekt.
Zo botste ik een tijdje geleden op de Bummies van Brindille & Twig.
Een kort shortje of een bloomer die in één, twee, drie in elkaar zit
en dan nog eens de perfecte restjesverwerking is.
Ik ben fan!





Omdat ze in één, twee, drie gemaakt zijn, maakte ik er ook niet één, niet twee, maar drie!
Nummer één is een restje van Junna's double gauze jurkje (kijk maar hier).
Nummer twee is ook in double gauze, maar dan in een mooie petrolgrijze kleur.
En nummer drie maakte ik in een zwarte See You at Six french terry.
Al deze stoffen komen trouwens van De Stoffenkamer.




Nio (en zijn schattige michelin-beentjes) is (zijn) 
helemaal klaar voor onze reis naar Frankrijk deze zomer! :)





Patroon:
- Bummies - Brindille & Twig

Stoffen:
- Linen double gauze brick - De Stoffenkamer
- Linen double gauze petrolgrey - De Stoffenkamer
- French terry black - See You at Six - De Stoffenkamer

Reacties

  1. Net als zijn zus, kent hij ook al de kneepjes van het vak en weet iedereen te bekoren. Schattige shorts met veel bewegingsvrijheid en plaats voor luier. 😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts