Kwantum rimpelrokje


Kwantum, één van mijn favoriete winkels op vlak van woondecoratie,
maar ze hebben ook stoffen.
Toen ik enkele dagen geleden eens de winkel te Sint-Niklaas binnenstapte,
lonkte er enkele stoffen met soldenprijzen naar me.




Zo nam ik onder andere van deze lichtroze met groene bladeren mee,
6 euro voor een meter, daar kan je niet voor sukkelen he!
Normaal is dit decoratie/canvasstof,
maar ik heb me gewaagd om er een rimpelrokje mee te maken.




Gewoon 40 cm op de stofbreedte van 140 cm knippen, uiteinden aan elkaar naaien,
boven- en onderaan omzomen, elastiek erin en klaar!
Doordat het een dikke stof is, valt het rokje mooi open.
Oh ja en voor wie dus goed kan rekenen, dit rokje heeft me dus 2,40 euro gekost!




Op Instagram werden er al vragen gesteld naar het draagcomfort.
Junna wou het rokje na het passen niet meer uit
en heeft er een hele dag in gespeeld, zegt genoeg nee?!




Patroon:
- Geen (simpel rimpelrokje)

Stof:
- Decoratiestof - Kwantum

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts