For the love of stripes


De Candy dress van La Maison Vinctor,
voor mij een klassieker onder de zomerjurk-patronen.
Vorig jaar maakte ik deze met blauwe en oranje strepen,
maar je hoort me al afkomen...hij is voor Junna te kort geworden.
Dan maar een nieuw exemplaar.




De Candy is een redelijk kort exemplaar,
dus verlengde ik deze in maatje 116 (!!!) met een drietal centimeters aan het bovenstuk
en een vijftal centimeters aan het rokdeel.
Perfect voor mijn grote meid!




Het stofje is een wit OEKO-tex tricotje met rode verfstrepen
gekocht bij De Stoffenkamer,
waar je hem trouwens ook met blauwe strepen vindt.




Laat het zonnetje maar schijnen, Junna is er klaar voor!



Patroon:
- Candy dress - La Maison Victor

Stof:
- Crooked stripes red - De Stoffenkamer

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts