Twinning snake pajamas


Eva Mouton, ik volg ze al even via Instagram,
wat een topvrouw met top cartoons en tekeningen.
Ze bracht in samenwerking met Editex al enkele mooie stofjes op de markt,
waaronder de softijsjes die ik hier reeds gebruikte 
of deze 'snakes' & 'rasters'.



Aangezien ik wel een grote hoeveelheid kocht
en er binnenkort weer een nieuwe collectie aan komt,
kon ik me nog wel een twinning-projectje permitteren:
winterpyjama's voor mijn twee schatten.



Ik koos voor de 'Movie night pajamas' van Sew a little seam.
Een gratis patroon dat van maat 12 maanden tot 12 jaar loopt
en waarbij je kan kiezen tussen korte of lange mouwen,
met of zonder pofmouwen,
een gewone halsafwerking of eentje met knopen
en een broekafwerking met boordstof of elastiek.




Ik maakte voor Junna een maatje 5 jaar en voor Nio 1 jaar,
al vallen de maten echt wel groot uit.
Ik koos voor de versie met lange mouwen zonder 'pof',
met een gewone halsafwerking en broek met boordstof.



Aangezien ik net niet genoeg van de 'snakes' had,
gebruikte ik ook nog wat 'rasters' 
en de bijpassende groene boordstof,
allemaal van bij Wild van Stof.



Deze foto's zijn niet van uitstekende kwaliteit,
maar dat maakt me helemaal niets uit
want oh hoe schattig is dit broer-zus ge-twin (mijn hart maakt 1000 sprongetjes).


Patroon: 
Movie night pajamas - Sew a little seam

Stoffen: 
Snakes, rasters en boordstof groen - Eva Mouton - Wild van Stof

Reacties

  1. Mooi kleurcombinatie met geweldige prints en knappe kids. Ze zullen heerlijke dromen hebben. Veel Sssssss tijdens het Zzzzzz 😴

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik zie mijn twee schatjesvanpatatjes ook al in dit pyjamatje rondcrossen. Enkel vind ik nergens het gratis patroon. Via de site kom ik op een paypall link om te betalen. Toevallig mogelijkheid om het PDF'je door te mailen?
    groetjes van een enthousiaste mama (met een teveel aan reststoffen!)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts