Ice Ice Baby


Eindelijk heb ik in ons nieuwe huis mijn nieuwe werkplek uitgetest
en hij is goed bevonden!
Wie me volgt op Instagram heeft mijn creatieve ruimte al kunnen aanschouwen,
voor wie niet staat onderaan een fotootje.
Oh ja, ik ben trots! :)



Eerst even naar mijn eerste maaksel in ons nieuw huis.


Enkele dagen geleden zette Neeltje van de blog Smospotten & Snoesjes 
deze blogpost online.
Ik was meteen verkocht aan het patroon dat ze gebruikte.
Dat haar jongste dochter er zo schattig mee staat,
zal er ook wel iets mee te maken hebben!


Dus surfte ik direct even door naar de website van Sansahash 
en klikte de Lilah dress in mijn winkelmandje.
Vooral de achterkant van de jurk, 'racerback' zoals ze dit modelletje noemen,
is echt een echte hit deze zomer.



Je kan dit jurkje zowel in katoen als in strech stoffen maken.
Ik kocht enkele weken geleden enkele stofjes uit de nieuwe Eva Mouton-reeks,
dus koos ik voor deze versie een rekbare french terry. 
De soft ijsjes trokken direct mijn aandacht en ook Junna is er zot van.
Ik beloofde haar dan ook een ijsje na deze fotoshoot.
Deze omkoop-technieken zijn de laatste tijd dan ook wel eens nodig.


Je kan van dit patroon de tuniek of de jurk maken,
ik maakte iets tussen de twee, zodat ik ook nog een bijpassend broekje kon maken
en je hier af en toe een glimp van kan opvangen.
Met haar 3 jaar komt ze hier nog net mee weg.


Het broekje is de welbekende Soaker pants die ik ook hier al maakte
en deze in de gele rasters van Eva Mouton.




Stoffen: Soft Ice & Raster - Eva Mouton Fabrics - Wild van Stof



Zoals hierboven beloofd: my new happy place!

Reacties

  1. superleuk setje! Ik loop gigantisch achter met het lezen van blogs en zie nu dus dat ik geheel per toeval deze ochtend een berichtje met dezelfde titel gepubliceerd heb op mijn blog, oepsie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts