The leopard Willa


Oh ja, ik zei het al eerder, 
wat worden we de laatste weken verwend in naai-land.
Het ene nieuwe patroon is nog niet gelanceerd 
en er rolt al een ander pareltje van onder mijn printer.
Zo ook deze, welkom Willa!



Willa is het gloednieuwe patroon van Isabel aka Bel'Etoile.
Oh ja, diezelfde van o.a. de Vesper, Lux en Isa.
En vat vol inspiratie en ideeën is dat,
energie voor een heel leger!




Zie hier mijn testversie van de Willa.
Ik koos voor de salopettejurk met rimpelrokje en de longsleeve in maatje 110,
maar naast deze opties heeft dit patroon nog heel wat mogelijkheden:
een A-lijn jurkje, jumpsuit met of zonder colorblock, 
met of zonder zakken en ruffles aan de mouwen.
Kortom: een veelzijdig patroon waarbij je met hartenlust kunt combineren.




Aangezien ik een stofje met drukkere print gebruikte voor de longsleeve,
waren ruffles aan de mouwen misschien net wat te veel van het goede geweest.
Al ga ik bij een volgende versie voor ruffles en een A-lijntje in niet rekbare stof,
want oh ja, dit lukt ook (kijk maar eens hier)!
Uitbreiding to-do-lijst van één naar twee pagina's, check (rolt met de ogen)!



Ik combineerde een zwarte tricot met luipaarden van Qjutie Kids voor de longsleeve
met de french terry in Marsala rood van See You at Six.
Top combinatie, al zeg ik het zelf!




Naast de Willa zet ik hier nog een nieuw patroon in de kijker:
de winterhaarband van Neeltje aka Smospotten & Snoesjes.
Het perfecte accessoire om de oortjes in de winter warm te houden
en tegelijk je restjes stof op te werken.
Ga snel naar haar blog, want daar is zowel de mini, midi, 
maxi als grown up-versie gratis te verkrijgen!


Oh ja (vierde maal dat ik deze verwonderende uitspraak gebruik),
als je nu het Willa-patroon in je winkelmandje klikt,
krijg je er gratis en voor niets de damesversie van de Vesper bij.
Nog een extra reden om dit fantastisch patroon aan te schaffen!


Patronen: 
Willa - Bel'Etoile
Winterhaarband - Smospotten & Snoesjes

Stof: 
Tricot leopard zwart - Qjutie Kids - Stoffenfeest (jammer genoeg uitverkocht)
French terry Marsala rood - See You at Six - Madeline De Stoffenmadam

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts