Het wakend oog


Punchneedle, de nieuwe hype in naai- en DIY-land,
het heeft ook mijn hart veroverd.
De kneepjes van het vak leerde ik vorige week in een workshop
met Laurence of in blogwereld beter bekend als Blanche,
de punchneedle-koningin 😀




Mijn eerste patch, want dat leer je bij haar maken,
is er eentje van "Het wakend oog", 
het symbool dat vroeger drooggevallen schepen moest bewaken in 
de Nederlandse haven van de West-Terschelling.
Direct een uitdaging met die uitstekende wimpers,
maar na wat prutswerk mag het resultaat er (al zeg ik het zelf) zeker zijn.




Of de patch op nicky velours kan bevestigd worden, 
dat was de volgende uitdaging die ik aanging,
maar ook hier had ik geluk.
De petrolblauwe velours past perfect bij het oog.




Dan rest me juist nog het patroon mee te delen.
Aangezien Junna's vorige Vesper wat klein werd,
stond er een nieuwe op mijn planning,
deze leende dus perfect voor dit project.




De stof, de patch, het patroon,
ik zag het volledig voor me,
ik ben content!



Patroon trui:
Vesper - Bel'Etoile

Stof trui:
Nicky velours petrol - Madeline De Stoffenmadam

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts