Babyboom 2.0, 3.0, 4.0 & 5.0


Zoals ik hier al eerder vertelde, is er een babyboom in mijn omgeving.
Bij een babyboom, horen er zelfgemaakte baby-cadeautjes.
Hierbij enkele op een rij...


Als eerste eentje die ik voor baby Luiz maakte,
de baby van een goede vriendin van me.
Voor hem maakte ik mijn favoriete baby-sweater: La Maison Victors Ernest.
Aangezien ik dit vossen sweaterstofje van Chat Chocolat zo leuk vond,
maakte ik er ook nog eentje voor Nio.
Uit een klein restje maakte ik nog een bijtring met konijnenoren.




Het tweede cadeautje is er eentje voor Kobe, mijn neefje.
Voor hem maakte ik diezelfde Ernest samen met een beanie.
Het stofje is er eentje van About Blue Fabrics, namelijk de BLOS clouds.




De derde in rij is baby Julian.
Ook hij kreeg een Ernest samen met een bijtring met konijnenoren.
Dit in een restje zwarte marmer van diezelfde About Blue Fabrics dat ik hier gebruikte.
Voor grote zus Amy-Linn maakte ik de winterhaarband van Smospotten & Snoesjes.




Nummertje vier is Bas(je) en aangezien hij wat kleiner geboren is,
verdiende hij een iets specialer item: de footie coverall van Brindille & Twig.
Voor hem een stofje die helemaal bij zijn geboortekaartje en jungle-kamer past:
de 'Panther night blue'-french terry van About Blue Fabrics.






Patronen:
- Ernest sweater - La Maison Victor nov./dec. 2017 (cadeau 1, 2 & 3)
- Bijtring met konijnenoren - Lua slaapzak - Straightgrain (cadeau 1 & 3)
- Baby beanie - Ottobre (cadeau 2)
- Winterhaarband - Smospotten & Snoesjes (cadeau 3)
- Footie Coverall - Brindille & Twig (cadeau 4)

Stoffen:
- Foxes - Chat Chocolat - Bambiblauw (cadeau 1)
- Teddy crème - Stof op Zolder (cadeau 1 & 3)
- BLOS clouds - About Blue Fabrics - Bambiblauw (cadeau 2)
Marmer zwart french terry - About Blue Fabrics - Bambiblauw (cadeau 3)
Panther night blue - About Blue Fabrics - Stof op Zolder (cadeau 4)

Reacties

  1. Waauw. Ik wil ook nog een baby ! Wat geweldige kadootjes en echt op het lijf (je) geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke geschenkjes. Ik vlieg binnenkort nog eens in het babygerief voor wat familieleden, goeie tips qua patronen ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie baby-cadeautjes, daar maak je de ouders vast heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts