We all love a colorful world


Kleurtjes...diegene die regelmatig mijn blog bezoeken, 
weten dat we er ten huize NellieEllie zot van zijn,
zeker voor mijn Junna.
Wanneer ik stoffen koop, 
zijn deze dan ook vaak in alle kleuren van de regenboog.
In deze stof is kleur alom aanwezig: koraal, roze, blauw, grijs, geel en oker.



Het is een double gauze of tetrastof van bij Stof op Zolder
(waar je deze momenteel trouwens aan -25% kan scoren!!!).
Een luchtig stofje dat zalig zacht aanvoelt 
en gemakkelijk is om te dragen bij hoge temperaturen.



Ik maakte voor het eerst de Robin jurk van Iris May of Oekeboeleke.
Wat is dit toch een fantastische madam!
De Lucy jurk, de Bobbie short, de Robin jurk en binnenkort ook de Tintin short,
allemaal top patronen, één voor één.



Je hebt veel opties aan dit patroon, maar ik hield het simpel.
Deze stof is op zich al druk, dus heeft niet veel extra's nodig.
Ik koos voor een voorpand zonder ruffle, zonder mouwen,
met open rug en met een striklint.


Het haarstrikje naaide ik al enkele malen en blijft een outfit af maken.
Het patroon is van Smospotten & Snoesjes.


Voor het nemen van deze foto's trok ik trouwens naar de Carnavalshallen in Aalst,
kleur is daar genoeg te vinden door de vele graffiti kunstwerken op de gevels.



De sandalen zijn Salt Water Sandals die ik bij Anna Pops te Aalst kocht.
Een winkel waar ik absoluut alles zou kunnen kopen
en waar je voelt dat de mensen hun winkel met hart en ziel uitbaten.
Vorig jaar had Junna de gouden versie, deze zomer kozen we voor de zilveren.



Patroon jurk: Robin - Iris May/Oekeboeleke
Patroon haarstrikje: Smospotten & Snoesjes
Stof: Double gauze triangle - Stof op Zolder
Sandalen: Salt Water Sandals - Anna Pops

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts