Een appeltje voor...Junna's derde verjaardag


Eigenlijk is Junna pas aanstaande vrijdag, 29 juni, jarig, 
maar aangezien dat de laatste dag van dit schooljaar is, 
wordt haar verjaardag wat vroeger gevierd.
Op school althans, want haar feestje geven pas eind volgende week, 
na de verhuis, anders zou het tussen de kartonnen dozen te doen zijn
en dat is nu niet zo gezellig.
Dit jaar heeft ze dus drie verjaardagsmomenten:
vandaag op school, vrijdag thuis en eind volgende week haar feestje. 
Maar dat vindt ze helemaal niet erg, hoe meer we haar vieren, hoe beter.
Drie verjaardagsmomenten voor drie mooie jaren met deze lieve schat!



Vorig jaar maakte ik voor in de crèche deze traktaties.
Twee jaar op rij hetzelfde doen, dat krijg ik niet in mijn gestructureerd koppeke,
dus dan maar op zoek naar iets anders...



Na even het internet afschuimen vond ik het patroon 
Junna eet graag appels, dus dat is wel een leuke link.
Daarnaast is haar schooltje een 'groene' school, dus ook hier scoort mama punten.




Net als de zakjes die ik vorig jaar maakte, is ook dit project perfect voor restjes-verwerking.
Ik gebruikte dan ook heel wat overschotjes (nog eens punten voor mezelf!),
zo moet ik deze niet meer mee verhuizen.



Stoffen: restjes

Reacties

Populaire posts