Foxy baby


Als er in mijn omgeving een klein baby'tje geboren wordt,
probeer ik steeds iets zelfgemaakt cadeau te geven.
Ook nu is dit niet anders.
Enkele weken geleden werd één van mijn collega's voor de derde keer mama 
van een prachtige zoon: Jeppe.



Voor deze gelegenheid naaide ik nog eens het Sam kruippakje van Missy N.,
een gratis en duidelijk patroontje dat ik ook hier al eens maakte.
Aangezien de temperaturen nu wat hoger zijn,
kortte ik de mouwen en de broekspijpen in,
zo is dit de perfecte zomerpyjama!



Aangezien Jeppe's mama wel fan is van leuke prints,
koos ik voor één van de nieuwe french terry's uit de BLOS 3-collectie
van About Blue Fabrics: Fox, gekocht bij Bambiblauw.
De vosjes zijn, door het overlappen van de voorpanden,
in het midden wel wat langer geworden.
Ze kregen ineens 6 poten :)



Ik kocht trouwens drie van de vier french terry's uit de nieuwste ABF-collectie.
Voor welke ik nog koos, dat lees je later...



Reacties

Populaire posts