Olga & Bobbie: a match made in heaven!


Binnen een drietal weken verhuizen we en oh wat kijk ik ernaar uit.
Betalen voor een huisje dat helemaal van onszelf is,
een grotere living hebben waar al het speelgoed zijn eigen hoekje krijgt 
en niet over heel het huis verspreid ligt, maar vooral: 
een bureau die ik kan inrichten als naaikamer.
Gedaan met mijn machines uit te stallen op de eettafel, stof te knippen in de keuken
en patroonbladen tussen Junna's tekeningen te vinden.
Mijn eigen plaatsje waar ik creatief kan wezen, daar verlang ik naar!



Aangezien ik binnenkort dus wel enige tijd zal moeten spenderen aan het in- en uitpakken,
profiteer ik nu nog even van die machines op de eettafel.



Dat ik voor Junna graag kleur zie, moet ik jullie niet meer vertellen,
daarom stak de nieuwe 'A terrace in Memphis'-collectie 
van Chat Chocolat direct mijn ogen uit.
Ik koos de french terry met het meeste kleur: 'Memphis lines'.
Kleine zwarte streepjes gecombineerd met vlekken in roest, munt, geel, roos en oranje.
Van al deze zijn ook de effen versies te verkrijgen.
Na even twijfelen (want ze zijn allemaal zo mooi!) koos ik voor de oranje variant,
wat perfect past bij haar perzikkleurige huid.




De laatste tijd worden we verwend in naai-land.
Er komen heel wat nieuwe en gratis patronen online, waaronder ook deze, de Olga top.
Er rolde hier al menig Grace's, Olivers, Pippa's en Emma's van onder mijn machine,
maar ook dit patroon is er eentje die niet te ver in mijn kast zal verdwijnen.
Die Griet (van de blog Emma & Mona) is toch echt wel een top vrouw he...



En nu we het toch over top vrouwen hebben, 
zet ik ook Iris (van de blog Oekeboeleke) nog eens in de kijker.
Oké, ik maakte de Bobbie short al meerdere keren,
maar ik zag echt wel een match tussen Olga & Bobbie...en zeg nu zelf?
Voor mij is deze 'made in heaven'!




Patroon: Olga top - Emma & Mona
Bobbie short - Iris May/Oekeboeleke
Stof: French terry Memphis lines & Oranje uni - Chat Chocolat - Bambiblauw

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts