Life is better with palm trees...


Prints...ik vertelde het al, ik ben er zot op! Bij het zien van dit stofje was ik dus halsoverkop verliefd! Maar wat gaan we ermee maken?




Palmbomen, die passen perfect bij de tropische temperaturen van de laatste dagen. Daarom kon een kleedje in een palmbomen-stofje niet ontbreken. Ik kocht deze dunne (en trouwens ook zachte!) tricot bij Soldeur - Wild van Stof.




En nu het antwoord op de vraag "Wat gaan we ermee maken?": een Candy jurkje van La Maison Victor in maatje 92. Ik maakte dit kleedje al eerder, maar vond het toen nogal kort uitvallen. Daarom verlengde ik het bovenstukje met 3 cm en het rokdeel met 5 cm. Nu valt het perfect!




Normaal worden de randen in het patroon ruwer afgewerkt. Ik koos er toch voor om alles mooi om te zomen en aan de hals te werken met een beleg. In de tunnel van het rokdeel stopte ik een rood touwtje en maakte er houten parels aan vast.



Rood touw + houten parels: uit eigen voorraad


Laat me zeker weten wat jullie ervan vinden!

Reacties

  1. Heel geslaagd. Past uitstekend bij het palmboompje op haar hoofd 🌴

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts