Drew


Begin september maakte ik voor Junna deze Legend jas uit de nieuwste Fibre Mood.
Aangezien ik helemaal zot ben van dit kledingstuk, Junna er al heel veel geniet van had
en ik er eigenlijk ook al veel complimenten over kreeg,
moest ik toch voor mezelf ook eens aan de slag gaan en maakte ik de Drew jas.




Dit modelletje is eigenlijk identiek aan de Legend maar dan in volwassenmaten.
Het vraagt wel wat werk want alle naden dienen ge-topstitch-ed te worden,
maar uiteindelijk is het dat allemaal waard!




Net zoals bij Junna's versie voerde ik de jas.
Omdat de kraag wel wat open valt bij het dragen,
geeft dit een mooier, meer afgewerkt resultaat.




Het patroon is eigenlijk gemaakt voor ribfluweel,
maar na het zien van deze versie van Helena heb ik even een copy-paste gedaan.
Sorry Helena, het moet maar zo mooi niet zijn.
Scuba suede it is!



Patroon:
- Drew jas - Fibre Mood

Stof:
- Scuba suede washed terra - De Stoffenkamer

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts