May-Belle number 2


Ik vertelde het reeds in mijn vorige blogpost,
maar ik maakte naast Nio's May-Belle hemdje,
ook een tweede May-Belle in de testperiode.
Dit maal ging ik voor de jurk-versie voor Junna.




Zoals ik reeds zei is dit echt een must-have want dit patroon is zo divers:
hemd/blouse of jurk
lange, korte of 1/2e mouwen
afwerking aan de mouwen met polsboord, smock of elastiek
rechte of gekromde zoom
zakken of geen zakken
lange of korte rok
enzovoort...
Voor elk wat wils dus!




Hier ging ik bij Iris May's toppatroon voor de jurk met een kraag uit één deel,
lange mouwen met elastiek aan de pols en een lange rimpelrok.




De stof is trouwens super zachte viscose linnen,
een tweedehandsje dat ik kocht van Laurence van Blanche.




Ik denk dat ik echt verliefd ben op dit patroon 
en bestelde dan ook al een nieuw stofje voor mijn derde May-Belle! :)


Patroon:
- May-Belle - Iris May

Stof:
- Viscose met luipaardvlekken - tweedehands

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts