#sewcoolbacktoschool


Gisteren was de eerste schooldag van het schooljaar '19-'20
en wat zou deze zijn zonder zelfgemaakte outfit.
Ik moet eerlijk zijn...deze outfit was ietsje te warm voor een dag met 25 graden,
dus deed ze een kleedje aan en bewaren we deze voor het herfst-seizoen.




Met deze outfit doe ik mee met de #sewcooltoschool contest van
Sofie van WISJ Designs & Isabel van Bel'Etoile.
Als je er nog niet van gehoord hebt, ga snel lezen,
je kan nog tot 30 september deelnemen!
Of niet...zo heb ik meer kans om te winnen ;)




De trui is een hack op de Isa sweater van Bel'Etoile.
In plaats van de V-colorblock in het voorpand, hertekende ik de lijnen
en koos voor colorblock in 3 horizontale strepen.
De See You at Six-uni's zijn hier perfect voor,
allemaal van bij Madeline De Stoffenmadam.




De broek is de Clara Culotte van WISJ Designs, echt één van mijn favoriete patronen ooit!
Ik denk dat ik er ondertussen al een zevental van onder mijn naaimachine liet rollen.
Deze versie verlengde ik met enkele centimeters.
De broek met olifantenpijpen blijkt weer helemaal mode te worden,
dus Junna is helemaal mee!
Hier koos ik voor een zwarte rekbare corduroy,
eveneens van mij Madeline De Stoffenmadam.



Patronen:
- Isa Sweater (met aangepaste colorblock) - Bel'Etoile
- (Verlengde) Clara Culotte - WISJ Designs

Stoffen:
- French terry's habanero geel, grijs mistblauw & donker poederbruin - SYAS - Madeline De Stoffenmadam
- Zwarte stretch corduroy - Madeline De Stoffenmadam

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts