Ellis Envelope


Nio is ondertussen bijna 19 maanden en blijft (spijtig genoeg) niet klein,
hij gaat dan ook volgende week over naar laatste groep in de crèche.
Omdat hij toch meer dan een halfjaar in dit groepje zat,
moest ik toch iets maken om de begeleidsters te bedanken...



De 'Ellis envelope' was voor mij het geknipte bedankingspatroontje om eens uit te proberen.
Ellis is een gratis patroon dat enkele weken geleden door 
Sofie van WISJ Design & Isabel van Bel'Etoile online werd geplaatst.



Een eenvoudig tasje, op 1-2-3 zit hij in elkaar
en door het mixen van kleuren en materialen kan je tot leuke resultaten komen.
Je hebt Ellis ook in 4 maten, maar ik vergrootte de pennenzak (pencil case)
met enkele centimeters, zodat ik meer de grote van een make-upzakje kreeg.



De stoffen die ik gebruikte zijn allemaal restjes van dit rokje
en van deze jas.


Patroon:
- Ellis envelope - WISJ Design & Bel'Etoile

Stoffen:
- Canvas/decoratiestof - Kwantum
- Babyroze corduroy/ribfluweel - Madeline De Stoffenmadam

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts