Gorilla love


Na enige tijd viel Nio nog eens in de prijzen,
eindelijk naaide ik nog eens iets voor hem
en iets dat perfect past bij het grauwe, regenachtige weer.




De Emma trui, een gratis patroon van Emma & Mona,
is een vaste waarde geworden ten huize NellieEllie.
Ik naaide er al heel wat voor Junna, maar nu Nio maatje 86 aan het ontgroeien is,
past hij ook in dit patroontje. Yeeeuy!




Als broek ging ik eens voor de Blanche sweatpants,
nog zo'n gratis patroontje dat niet in je kast kan ontbreken.
Het patroon start eigenlijk vanaf 3 jaar,
maar is perfect te verkleinen naar een 2 jaar.




De stoffen die ik gebruikte zijn geen onbekenden in de naaiwereld,
maar aangezien Nio zot is van diertjes,
moest ik toch echt met de SYAS gorilla's aan de slag.
Ik kocht deze trouwens bij De Stoffenkamer,
net als de effen zwarte SYAS french terry die ik voor de broek gebruikte.





Patronen:
- Emma sweater - Emma & Mona
- Blanche sweatpants - (Isew)Blanche

Stoffen:
- French terry SYAS gorillas - De Stoffenkamer
- French terry SYAS black - De Stoffenkamer

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts