Nelly met zwanen


Ik begon twee weken geleden met de lenteschoonmaak in Junna's kleerkast.
Ik weet het, het is nog geen lente, 
maar die zonnige temperaturen zaten daar toen voor iets tussen denk ik.
Na alles goed doorpassen, kwamen we tot de constatatie 
dat mevrouwtje weer een groeispurt heeft ondergaan.
Ik kan dus niet anders dan wat nieuwe zaken te naaien 
voor als de zon nog eens tussen de donkere regenwolken komt piepen.




Zo wordt ook deze Nelly jurk (spijtig genoeg) aan de korte kant, 
al maakte ik deze pas een halfjaar geleden!
Een nieuwe Nelly (in maatje 6 jaar al!) is dan ook een must-have in haar kast.




Mama bracht vorige week dan maar eens een bezoekje aan De Stoffenkamer te Gent.
Na wat online-bestellingen, kwam in voor het eerst in de bakstenenwinkel 
en wow, wat een keuze en wat is die Helena een vriendelijke madam.
Hier zien ze me nog terug!



Ik vind een Nelly het mooist in een feller stofje of met opvallende print, 
daarom koos ik hier voor een roze tricot met zwanen.





Junna is er alleszins klaar voor, nu de zon nog!


Patroon:
- Nelly jurk - Smospotten & Snoesjes

Stof:
- Tricot pink swans - De Stoffenkamer

Reacties

  1. Net vandaag las ik in de krant dat de eerste zwanenkuikens zijn geboren in Brugge. Dit is alvast een prachtig welkom. Mooie print en knappe creatie. En zeker die superster als model ! 🤩

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts