A Nelly from NellieEllie


Ik zei het al eerder: we worden verwend in naai-land,
zo veel nieuwe top patronen die de laatste weken gelanceerd worden.
Zo ook deze...de Nelly jurk van Smospotten & Snoesjes.



Neeltje werkt al enige tijd aan een eerste eigen (en bovendien ook gratis) jurk-patroon
en ik voelde me dan ook zeer vereerd toen ik deze mee mocht uittesten.
Al viel er eigenlijk niet veel te testen, 
want buiten de eerste versie enkele centimeters verlengen 
(wat in het uiteindelijke patroon is aangepast)
was dit patroon van de eerste uittekening perfect.




De Nelly bestaat in een jurk-optie, maar ook in een naveltruitje.
Beiden kon je al eens aanschouwen bij Neeltje's twee smospotten,
al zijn het voor mij toch echt wel snoesjes.



Ik koos voor de jurk, in maatje 4 jaar voor mijn Junna.
Al staat het naveltruitje hier ook nog op mijn "zeker-te-maken-planning".




Als stof koos ik voor een tricot van Elvelyckan Design, gekocht bij Stoffenfeest.
De Monstera is altijd één van mijn favoriete planten geweest,
ik ben dan ook steeds blij als er een stofje uitkomt met een
print van Monstera-bladeren! 



Willen jullie graag zelf een Nelly maken,
ga dan snel eens kijken op Neeltje's blog: Smospotten & Snoesjes,
daar is is het patroon gratis en voor niets te verkrijgen!


Patroon: Nelly dress - Smospotten & Snoesjes
Stof: Tricot Monstera Evergreen GOTS College - Elvelyckan Design - Stoffenfeest

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts