2 jaar NellieEllie


2 jaar geleden trok ik mijn stoute schoenen aan en begon ik deze blog.
Je leest het goed, op 1 april 2017 zag NellieEllie het levenslicht
en ik heb het me nog geen moment beklaagd.
Wat is het leuk om een medium te hebben waarop ik mijn naaisels
kan delen met de wereld.



Het afgelopen jaar postte ik 40 blogposts, dat wil zeggen zo'n 3,333.. per maand
of ongeveer eentje per 10 dagen.
Het aantal uren achter mijn naaimachine ga ik niet beginnen tellen,
maar dat zullen er zeker meer dan 100 zijn.




Voor mijn tweede verjaardag en eerste blogpost van NellieEllie's derde jaar,
moest ik, voor de verandering, toch nog eens iets 
van onder mijn naaimachine laten rollen (inclusief rollen met de ogen).




Twee jaar geleden maakte ik voor Junna deze jurk.
"Van deze volgen er ongetwijfeld nog" zei ik daar,
maar het patroon heeft tot nu in mijn kast gelegen.
In plaats van de Swallowtail dress, maakte ik nu een Swallowtail top, helemaal zomer-proof!
Het stofje is een blauw-wit gestreept katoentje met geborduurde ananassen 
die ik vorig jaar bij Stof Op Zolder kocht.




Voor onder de top maakte ik niet één short, maar twee,
een kind kan nooit te veel shorten hebben nietwaar?
De eerste is de Clara culotte-short van WISJ Design
in een okergele structuurtricot van De Stoffenkamer.
Ik weet het, ik ging er geen meer maken, maar het is sterker dan mezelf!




De tweede is de welbekende Bobbie short van Iris May
in een zwarte french terry van Stof Op Zolder.
Een gratis moet-je-zeker-maken patroon!




En nu op naar 3 jaar NellieEllie!



Patronen:
- Swallowtail top & dress - Lil Luxe Collection
- Clara culotte/shorts - WISJ Design
- Bobbie short - Iris May

Stoffen:
- Katoen met geborduurde ananassen - Stof Op Zolder (uitverkocht)
- Tricot relief lines oker - De Stoffenkamer
- French terry zwart - Stof Op Zolder

Sandalen: Salt Water bij Anna Pops

Reacties

  1. Proficiat met de tweede verjaardag van je blog. Ik kijk steeds weer uit naar je originele creaties !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blijft me verbazen. Knap👌👌
    Op naar nog vele blogposts! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts