Pink leopard Josephine


Net zoals ik hier zei, hebben jullie mijn eerste testversie 
van de Josephine cardigan nog te goed. 
Bij deze...




Dit maal ging ik niet voor ballonmouwen, maar stikte ik de mouwen gewoon om.
Dit stofje heeft voor mij niet veel meer nodig.
In het uiteindelijke patroon komt deze versie overeen met een 6 jaar 
terwijl Junna een 5 jaar draagt, dus deze is nog wat oversized.




Naar mijn mening heeft elke vrouw/meisje wel minstens één item 
met luipaardvlekken nodig in haar garderobe.
Bij Junna was dit nog niet het geval, dus moest ik daar snel verandering in brengen.
Je hebt de laatste tijd heel wat keuze in stoffen met luipaard-motief,
maar voor haar ging ik voor een grijze jacquard met roze vlekken
die ik vond bij Stof Op Zolder.




Zo'n roos luipaard, het gaat haar wel af hé?


Patroon:
- Josephine cardigan - Iris May

Stof:
- Jacquard safari roze - Stof Op Zolder

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts