Nio in een Ricco


Deze trui maakte ik al enige tijd geleden,
maar ik nam er nu eindelijk foto's van.
Bij deze: mijn versie van de Ricco sweater uit Fibremood.



Ik gebruik steeds hetzelfde sweaterpatroon voor jongens, namelijk de Ernest van LMV. 
Wat ben ik blij dat deze stoere hoodie met kap uit de vorige Fibremood.


De stof is geen onbekende, namelijk de 'Grill 3xl' in dyna blue met bijpassende boorstof
uit één van de vorige collecties van See You at Six.
Deze lag al eventjes in mijn kast voor een gepast projectje.
Gelukkig wachtte ik nog even met verwerken want Nio staat zo mooi met blauwtinten.



En nu verder werken aan zijn eerste verjaardagsoutfit voor zaterdag!


Patroon:
- Ricco sweater - Fibremood 2/2018

Stof:
- Grill 3xl - See You at Six - Stof Op Zolder

Reacties

Populaire posts