Nio's first birthday


Ik had gehoopt dat deze dag nog even ging uit blijven, maar neen, 
het is nu officieel, Nio werd gisteren 1 jaar.
Mijn kleine jongen is nu echt geen baby meer, maar peuter.
Langs de ene kant ben ik zo fier op mijn lieve, goedlachse,
goed etende en doorslapende jongen, 
maar langs de andere kant is het een emotionele gebeurtenis (vooral voor mama)
omdat ik weet dat dit de laatste keer is (neen, er komt geen 3e baby meer).




De laatste keer slapen in mijn armen, de laatste keer borstvoeding,
de laatste keer dat mama zo lang thuis was, de laatste keer...
en dus ook de laatste keer een baby in huis.
Vanaf gisteren gingen we dus over naar de laatste keer een 1-jarige in huis.




Een verjaardag, dat kan niet zo maar voorbij gaan, zeker de eerste niet,
daarom hielden we hier een feestje.
Net zoals bij Junna's verjaardagen werkten we ook bij Nio met een thema: jungle.
Daarom ook een toepasselijke taart van Crazy Cakes.
Die trouwens super lekker was, zo vond Nio ook!




Voor Nio's outfit maakte ik, zoals ik er al wel heel wat op de teller heb staan,
de Ernest sweater van La Maison Victor in de "A grid" french terry van About Blue Fabrics.
Het broekje is de Dex bikerpants van Missessippie in een zwarte french terry.
Deze maakte ik voor de eerste keer, maar zo gaan er zonder twijfel nog volgen!
Hij start van maatje 92, maar is gemakkelijk te verkleinen naar een 86.




De verjaardagskroon is een patroontje dat ik zelf uittekende in zwarte katoen
naar het idee van Sofie van WISJ (kijk maar eens hier).
Normaal zet zij binnenkort het patroon van haar versie online, nog even geduld dus...

Patronen:
- Ernest sweater - La Maison Victor
- Dex bikerpants - Missessippie
- Kroon zelfgetekend

Stof:
- A grid french terry - About Blue Fabrics - Stof Op Zolder
- French terry zwart - Stof Op Zolder
- Katoen zwart - Stof Op Zolder

Reacties

  1. Ooo zo herkenbaar, mijn dochter is ook net 1 geworden!
    Wat een mooi feest outfit! Heel stoer

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts