Some WenSJe's teddy testing...


Wie Sofie van WenSJe volgt op Instagram
of wie haar blog in de gaten houdt,
die wist het al langer: ze brengt binnenkort een nieuw patroon uit!



Na de Lena, Fons & Sien,
allemaal top jurk- & t-shirt-patronen,
verwent ze ons nogmaals
en plaatst ze eind deze maand de teddy sweater online.
Een oversized trui met een boog in het midden 
en een overlappende halsboord.



Ik trok enkele weken geleden mijn stoutste schoenen aan
en vroeg haar of ik het patroon mee mocht testen.
Tot mijn grote verbazing zei ze meteen "ja" 
en ondertussen maakte ik al twee exemplaren van de sweater.




Hierbij toon ik de eerste, eentje voor mijn driejarige meid
in een restje See You at Six-herons dat ik hier gebruikte.



Ik ben zot van de boog in de trui,
om dan nog maar van de halsafwerking te zwijgen.
Je kan kiezen voor een gewone halsboord,
maar deze overlappende versie geniet mijn absolute voorkeur!



Dit patroon is er normaal eentje voor meisjes,
maar ik maakte er ook eentje voor mijn (baby)jongen, 
deze toon ik jullie later...


Patroon: Teddy sweater - WenSJe (komt binnenkort hier online)
Stof: See You at Six Herons (restje van hier)

Reacties

  1. Mooi model met die mouwen doorlopend uit 1 stuk. Zachte pastelkeur. Leuk halsdetail maakt het geheel echt heel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Kijk er naar uit om hem zelf te kunnen maken. Site in het oog houden voor het patroon ;-) thanks!! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts