Elle pour Elle


Het is me gelukt! 
Al mijn See You at Six-stofjes uit de vorige collecties zijn verwerkt
(op enkele restjes na)!
Deze voorwaarde had ik mezelf opgelegd voor ik er
van de nieuwe collectie mocht aanschaffen.



Wat oh ja, de nieuwe collectie ziet er weer veelbelovend uit,
kijk maar eens hier.
De zussen Naomi en Debora blijven zichzelf overtreffen,
deze keer met mooie herfstkleuren zoals 'marsala' of bordeaux,
deze wordt op 5 oktober zonder twijfel in mijn winkelwagentje geklikt.



Nu even over naar dit maaksel in de See You at Six drips,
een french terry in de poeder bruine-kleur
uit de Playtime lente 2018-collectie.




Na het maken van de Blake broek voor Nio (hier),
sloeg ik de nieuwe Fibre Mood nog eens open 
en koos ervoor om het patroon van de "Elle" uit te knippen.
Een casual oversized sweaterjurkje met driekwart mouwen,
perfect voor de aankomende herfst.





Reacties

  1. wat een schattig jurkje! en proficiat met het verwerken van je stofjes, ik heb er nog eentje te gaan, geen idee of het nog goed komt voor 5 oktober ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts