New & free pattern: the Madeline skirt - Iris May


De laatste tijd worden we echt verwend in naai-land,
zo veel nieuwe patronen die gelanceerd worden 
en waar je hier en daar al een glimp van kan opvangen.
Zo ook deze: de Madeline skirt!



Iris van Iris May Patterns zocht enkele weken geleden nog testers voor dit rokje
en ik moest niet lang twijfelen, dus stuurde ik haar een berichtje.
De afgelopen dagen werd er volop getest en zie hier mijn eerste versie...



De Madeline doet me een beetje denken aan een rokje van een schooluniform
met plooitjes om het middel en twee linten over de schouders.
Perfect te combineren met een paar lange kousen
en helemaal herfst-proof.



Ik gebruikte een soort katoen-satijn 
dat ik in de Kringwinkel vond onder de vorm van een kussensloop.
Voor de mensen die dus net als ik eco(logisch) willen doen,
met één rechthoekige kussensloop kom je net toe voor een maatje 104.



In het stofje zitten er eigenlijk lichte en donkere zwarte strepen,
al was dit zeer moeilijk om op foto vastgelegd te krijgen.



Wij zijn alleszins grote fan van dit rokje en bijhorend patroon.
Jij ook? Ga dan zeker eens kijken naar Iris' website, 
want daar download je deze Madeline skirt gratis en voor niets!



Stof: Katoen-satijn - Kringwinkel
T-shirt: Zara

Reacties

  1. Wauw super mooi! Dankjewel om mee te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal in ! B'tje model van schooluniform maar dan lekker in deugniet-versie ...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts