Skating clouds


Ik verwerkte net op tijd de vorige collectie Eva Mouton-stofjes 
die ik nog in huis had (kijk maar hier),
want er waren al enkele metertjes van de nieuwe collectie 
in mijn winkelwagentje geklikt.




De nieuwe collectie is helemaal winter-proof
want dit maal is het geen french terry, maar zijn het sweater stofjes.
Zo van die heerlijke zachte aan de binnenkant, zalig!



Ik koos voor de schaatsende madammen voor Junna
en de wolkjes voor Nio, ook dit maal met de bijhorende boordstof.
Oh ja, en ook deze hebben het GOTS-label,
we zijn dus helemaal mee met het milieu!





Voor Junna maakte ik een verlengde versie van de Emma sweater.
De versie die ik haar begin dit jaar maakte begint al wat nipt te worden,
het werd dus tijd voor een maatje groter.




Voor Nio koos ik ook nu weer (ik weet het, ik val in herhaling)
de Ernest sweater van La Maison Victor.
Dat patroon staat hier ondertussen op nummer 1 
in mijn top "het meest gebruikte patronen".




Patronen:
Emma sweater - Emma & Mona
Ernest sweater - La Maison Victor (nov./dec. 2017)

Stoffen:
Eva's skating & boordstof roze - Eva Mouton - Stof op Zolder
Eva's clouds & boordstof blauw - Eva Mouton - Stof op Zolder

Reacties

  1. Ook Nio kent al de kneepjes van het vak : echt fotogeniek. Geweldige prints trouwens voor beiden !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts