Party proof


Aangezien de feestdagen naderen, 
begon ik vorige week met het maken van de eerste party outfit
binnen ons gezin, eentje voor Junna.




Enkele weken geleden stelde Isabel van Bel'Etoile 
op haar Instagram de vraag naar testers voor haar nieuw en gratis rokjes-patroon.
De skirt alert is en rimpelrokje met of zonder zakken
die je kan maken in een mini-, midi- of maxi-versie.
Bovendien kan je het helemaal gratis op haar website downloaden.
Dank je Isabel!



Ik testte de maxi met zakken uit in maatje 110.
Zoals we Isabel kennen is het patroon weer super duidelijk uitgeschreven
en zit het rokje op 1, 2, 3 in elkaar.
Je kan hem zowel in katoen als strech stoffen maken.
Ik koos voor een simpele zwarte double gauze van bij De Stoffenkamer.
Junna is er verzot op, 10 op 10 voor het zwieren!




Om toch nog een speciale touch te geven aan deze feestoutfit,
koos ik om een bovenstuk met een 'twist' te maken: 
de Goldie top uit de nieuwe Fibremood.
Helemaal feestelijk is het stofje: een sweat in oudroze met zilveren glitters
gekocht bij Stof Op Zolder.




Junna is helemaal klaar om haar cadeautjes feestelijk uit te pakken.


Patronen:
- Goldie top - Fibremood 2 2018
- Skirt alert - Bel'Etoile

Stoffen:
- Sweat glitter-oud roze - Stof Op Zolder
- Double gauze zwart - De Stoffenkamer

Reacties

  1. Trui is prachtig en in een zalige kleur die haar geweldig staat. Rok lijkt ruim maar is passend als feestoutfit ✨🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mouwen zijn wel speciaal... Ik like 👍

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts