Two times Bobbie love


Wat is iedereen gelukkig de laatste dagen.
Daar zal het zonnetje wel voor iets tussen zitten...
Het feit dat Nio ook al een tweetal weekjes doorslaapt,
allez, toch een zestal uurtjes aan één stuk,
zal er bij mij ook wel voor iets tussen zitten.



Zo'n warm weer, dat vraagt natuurlijk voor nog wat 
nieuwe zomerstuks in Junna's garderobe.
 Het patroon van de Bobbie short van Iris May of Oekeboeleke
ligt hier dan ook al even klaar om gemaakt te worden
en wat een schot in de roos is dat.




Het shortje bestaat in drie verschillende versies 
en je kan het zowel in rekbare als in niet rekbare stoffen maken. 
Het zit als een wip in elkaar en het patroon zal dus niet ver in de kast verdwijnen.
Ik voel wat bandwerk aankomen...



Ik maakte twee exemplaren.
Het eerste in een restje marmer french terry van About Blue Fabrics
die ik hier al gebruikte.
Hierbij koos ik voor ruffels aan de zakken en beenbanden aan de broekspijpen.




Het tweede exemplaar is er eentje in een jeanskatoentje
dat ik ooit op het stoffenspektakel kocht.
Deze is met een plooi aan de broekspijpen.




Mijn eerste plan was om ook nog een topje te maken,
maar hiertoe ben ik niet meer gekomen.
En aangezien het de laatste dag is dat het zonnetje schijnt,
moeten jullie het maar doen met een shirtje van de H&M. Sorry!


Stoffen: marmer french terry - restje van hier - Stof op Zolder
Jeanskatoen met hartjes - Stoffenspektakel

Reacties

  1. Heerlijk zo'n zomerse outfit met " korte" benen en dat in de lente. Laat de zomer maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts