Nonasummertop, nieuw & gratis patroon van Fratsels!


Nieuwe patroontjes uitproberen vind ik altijd leuk.
Het is steeds spannend of het wel gaat lukken, 
of de stof wel bij het patroon past,
of de maat juist is en of Junna het wel mooi vindt.
Gelukkig was het deze maal op alle vlakken een schot in de roos!


Toen ik op Instagram de oproep van Fanny (Fratsels) naar testers van haar 
eerste zelfgetekend patroon zag passeren, moest ik even reageren.
Ik ben dan ook zeer blij dat ik deel mocht uitmaken van het test-team 
van de Nonasummertop, een topje voor meisjes van maat 92 t.e.m. 134,
met plooitjes aan de voorkant en brede schouderbandjes.



Het patroon is niet zo moeilijk om te maken en heeft een duidelijke werkwijze. 
Ik maakte een maatje 104 voor Junna, haar draagmaat
en deze past perfect!



Toen ik op zoek ging naar een gepaste stof, 
vond ik er in mijn stoffenkast nog eentje van Elvelyckan Design 
die ik enkele maanden geleden bij Ansje Handmade bestelde.
Junna vindt dit stofje super, want ze denkt dat het haar naam is 
die meerdere malen op de top geschreven staat.


Fanny, heel veel succes met jouw nieuw (en top!) patroon,
ik hoop nog vele mooie Nonasummertops te zien passeren!



Reacties

  1. Bedankt voor je hulp! Je dochter staat er ook geweldig leuk mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In langere versie ook ideaal als zomers kleedje !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts