Emma trui wordt Emma jurk


Wat ben ik fan van nieuwe patronen waar je alle kanten mee op kunt en die dan nog eens gemakkelijk in elkaar te steken zijn. Daarom hierbij mijn versie van de Emma trui van Emma & Mona.




Griet, het wonder achter de blog en mama van de tweeling Emma & Mona, bracht enkele weken geleden een nieuw (en GRATIS!) patroon uit: de Emma trui. Een oversized sweater met een nauw aansluitend kraagje. Toen ik enkele dagen geleden haar verlengde versie zag, dacht ik: dit idee moet ik even hacken. Een trui, maar ook een jurk, gemakkelijk te combineren dus. Een kousenbroek, jeans, legging,...het past bij alles!


Monochrome stofjes zijn iets wat ik naast stoffen in felle kleurtjes zeker kan appreciëren. Normaal vind ik deze iets meer bij jongens passen, maar nu probeerde ik deze tricot met zwarte halve maantjes van Madeline De Stoffenmadam bij mijn Junna uit. Naar mijn mening: geslaagd! Wat vinden jullie ervan?





Patroon: verlengde versie van de Emma trui - Emma & Mona
Stof: Half moon tricot & zwarte boordstof - Madeline De Stoffenmadam

Reacties

  1. Leuk. Iets voor het tussenseizoen waar junna meerdere seizoenen zal in passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh mooi, eentje dat ze lang zal kunnen dragen want hij kan perfect nog als langere trui gedragen worden als ze wat de hoogte in schiet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts