Clara nummer 2 & 3


Ik vertelde het al in mijn vorige blogpost, ik heb een culotte-verslaving!
Ik maakte in de testperiode dan ook drie Clara's.
Nummer 1 kon je hier al aanschouwen, bij deze nummer 2 & 3.
Klaar voor wat Clara-spam...?


Clara nummer 2 is dezelfde als de vorige, met dezelfde 'opties'.
Het enige dat hier anders deed, is dat ik een rekbare stof gebruikte,
namelijk een structuurtricot van bij De Stoffenkamer.
Deze met donkerblauwe strepen is spijtig genoeg uitverkocht,
maar met koraalrode lijnen is hij zeker even mooi.







Nummer 3 is een op en top zomers exemplaar.
Naast de 3/4de broekspijpen, is er ook een shortjes versie,
deze testte ik hier in een luchtige tricot van Lillestoff die al even in mijn kast lag.
Clara nummer 3 zal bij de eerste hogere temperaturen snel de kast uit komen.




Herken je de top nog die Junna hier draagt?
Het is de top met ronde kraag uit SVDHZ3 die ik vorig jaar maakte (kijk maar hier).
Toch nog één kledingstuk dat past uit haar zomer 2018-garderobe.




Voorlopig heeft Junna genoeg Clara's, ik daarentegen...
De volgende zal er dan ook eentje voor mezelf zijn!


Patroon:
- Clara culotte - WISJ Designs

Stoffen:
- Structuurtricot donkerblauw (uitverkocht)- De Stoffenkamer 
- Tricot roze-oranje - Lillestoff

Reacties

Populaire posts