Selfish sewing & Fibre Mood giveaway


'Selfish-sewing' iets waar ik eigenlijk nooit aan mee doe.
Waarom? Ten eerste omdat het meer werk is dan kledij voor kinderen maken,
ten tweede omdat je veeeeeeel meer stof nodig hebt
en ten derde (& misschien ook wel de belangrijkste)
ik word totaal niet graag op de gevoelige plaat vastgelegd!
Maar...vandaag maak ik eens een uitzondering...



Wat heeft me overstag laten gaan denk je nu?
Wel, daar heeft de laatste Fibre Mood iets mee te maken...
Hierin staan enkele patronen waarvan ik niet anders kan dan deze te maken.
Zo ook de Jutta rok, waarvan je ongetwijfeld wel al enkele prachtexemplaren
hebt zien passeren zoals deze van Isabelle of deze van Joliesbobines.
De Jutta is een midi A-lijn rok met steekzaken en een striklint,
perfect voor om mijn brede heupen te verbergen :)



Nu ik eens aan 'selfish sewing' doe, doe ik het direct goed,
dus ging ik ook nog voor een bijpassende top, de Capri uit de laatste La Maison Victor.



De stoffen die ik gebruikte, lagen hier al even op gepaste patronen te wachten.
Voor de rok koos ik een zwart-witte viscose
van Atelier Brunette, gekocht bij De Stoffenkamer.
Ondertussen is hij wel uitverkocht, maar zijn er nog veel mooie alternatieven te vinden.
De top maakte ik in een effen zwarte viscose crêpe van diezelfde Atelier Brunette,
gekocht bij diezelfde Helena van De Stoffenkamer.



Oh ja, als laatste, en misschien ook het meest interessante ;)
mag ik van Fibre Mood 3 PDF Jutta-patronen weggeven.
Neem daarvoor een kijkje op mijn Instagram en lees hoe je kan meedingen.


Patronen:
- Jutta rok - Fibre Mood
- Capri top - La Maison Victor (juli/aug. 2019)

Stoffen:
- Viscose Atelier Brunette - De Stoffenkamer
- Viscose crêpe Atelier Brunette - De Stoffenkamer

Reacties

  1. Mooi ! Leuke speelse schouderafwerking. Als naaister en fotograaf ben je top, maar ook als fotomodel ben je geslaagd 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts