Peachy Jule


Nieuwe patronen die bovendien ook gratis zijn,
die moeten hier af en toe zeker in de picture gezet worden.
Zo lanceerde Annick van de blog MinnieMie naast haar Eloise jurk,
nu ook het beste vriendinnetje van Eloise: de Jule jurk.




Jule is een leuk A-lijn jurkje en aangezien het patroon
(naast de halsboord) maar uit 2 stukken bestaat, zet je het in één-twee-drie in elkaar.
Simpel, gratis maar toch stijlvol, dien ik nog meer te zeggen
om jullie te overtuigen om ook aan de slag te gaan?




Normaal dien je Jule te maken in tricot,
maar aangezien ik hier nog enkele leuke sweaterstofjes had liggen, ging ik daarvoor.
De french terry 'peach checks' vond ik bij Madeline De Stoffenmadam.
Het geheel werkte ik af met een strijkapplicatie die ik vond bij Veritas.





Patroon:

Stof:
- Peach checks french terry - Madeline De Stoffenmadam
- Gouden bloem strijkapplicatie - Veritas

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts