Junna 4 jaar


Junna werd twee weekjes geleden reeds 4 jaar,
maar dat heb je met op het einde van het schooljaar verjaren:
op voorhand vieren in de klas, op de dag zelf (en dit jaar was dat op reis)
en nadien haar feestje met de familie.





Zoals altijd kan dit niet doorgaan zonder zelfgemaakte outfit.
Ik maakte reeds de blouse-versie van de Ikatee Lena (kijk maar hier),
maar aangezien die op één-twee-drie in elkaar zat,
moest ik niet lang nadenken over de jurk-versie.




Bij de blouse koos ik voor een strik in de nek,
 maar nu ging ik voor gekruiste schouderbandjes op de rug
en wat ben ik blij met de twee knopen in de vorm van bloemetjes die ik vond bij Veritas.




Als laatste en misschien wel het belangrijkste: de stof.
Wat ben ik verzot op deze perzikkleurige 'mix washed' linnen van bij De Stoffenkamer.
Super mooie kleur, zachte stof en bovendien: hij kreukt bijna niet.
Win-win voor Junna en mama dus!





Patroon:
- Lena - Ikatee

Stof:
- Linen mix washed peach - De Stoffenkamer (uitverkocht, maar er zijn nog andere kleuren)
- Bloemenknoopjes - Veritas

Reacties

Populaire posts