Lena met ruitjes


Binnen enkele weken vertrekken we op vakantie naar Frankrijk
en dat verdient natuurlijk wat nieuwe zomerstuks voor Junna.




De Lena blouse & dress van Ikatee werd vorig jaar gelanceerd
en sinds dan staat hij op mijn to-sew-list.
Vandaag kan ik deze eindelijk afvinken want zie hier: mijn Lena blouse...



Mijn eerste Lena is dan ook al meteen een hack...
Normaal bestaat de onderkant van de blouse/jurk uit twee gerimpelde delen.
Ik knipte maar één stuk en rimpelde dus maar eenmaal met extra veel stof
voor een maxi-rimpel effect.



Het katoentje met koraal en witte ruiten ligt al enkele jaren in mijn kast.
Het is van Toff Designs en ik vond het ooit is op Het Stoffenspektakel.
Junna kan trouwens sinds dit weekend fietsen zonder zijwieltjes,
haar gele Veloretti fiets moest dan ook mee op de foto :)



Oh ja, ik maakte ondertussen ook al de jurk-versie,
maar voor deze moeten jullie nog even wachten,
want ik maakte hem voor een speciale gebeurtenis
die hier binnenkort op de planning staat.





Patroon:
- Lena blouse - Ikatee

Stof:
- Katoen met ruiten - Toff Designs (op Het Stoffenspektakel)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts