Senna skirt (new pattern of WISJ)


Die Sofie van WISJ Designs staat echt niet stil.
Na een sweater (Teddy), een culotte (Clara) en een fannypack (Frankie & Faye),
bracht ze gisteren een patroon voor een midi rok op de markt: de Senna skirt.
Ik was weer één van de gelukkigen en mocht het patroon mee uittesten.




Waar dat ze de inspiratie (en tijd!) blijft halen is mij een vraag,
maar Sofie zit boordevol talenten!
Zo is deze rok echt een snel-klaar-projectje met een maxi effect.
Het is het ideale speelrokje, maar de split in de zijnaden
maakt het toch wat chiquer.




De stof is een specialleke van bij De Stoffenkamer.
Het is een wit-blauw geweven 'boucle' stofje dat vooral uit katoen bestaat.
Er is zilverdraad door geweven, wat Junna de max vind.
"Mama, kijk, mijn rok doet bling-bling."
Oh ja, hij is er trouwens ook in de koraal-wit-goude variant.




De fluo-oranje elastiek en paspel vond ik ook bij De Stoffenkamer
en maken de outfit voor mij helemaal af.
Zo past de rok helemaal bij haar oranje topje,
wat ik trouwens niet zelf maakte, maar kocht bij Zara.



Ga trouwens maar snel eens kijken bij WISJ, want je kan het patroon
voor deze Senna skirt nog tot eind juni kopen met 25% korting!


Patroon:
- Senna skirt - WISJ Designs

Stof:
- Soft boucle blue silver - De Stoffenkamer
- Oranje elastiek - De Stoffenkamer
- Oranje paspel - De Stoffenkamer


Reacties

Populaire posts