Strawberry love


De Nelly jurk, ik maakte hem al enkele malen,
maar toen ik de twee laatste Nelly-hacks van Neeltje herself zag,
wist ik het: ik moet deze combineren in één outfit.





Ik maakte het rokdeel aan de Nelly een twintigtal centimeter langer
voor een midi-model, net zoals Neeltje hier deed.
Daarnaast liet ik de mouwen achterwege, net zoals zij hier deed.




Als stof gebruikte ik een crèmekleurige tricot van Elvelyckan Design  met aardbeien,
die ik kocht bij De Stoffenkamer.
In eerste instantie wou ik voor de sinaasappelen gaan,
maar aangezien deze uitverkocht waren,
ging ik voor de aardbeien en wat ben ik hier blij mee.
Junna trouwens ook, al ben ik na het nemen van deze foto's
direct naar de winkel mogen rijden voor en bakje :)





Op en top zomer materiaal deze!


Patroon:
- Nelly jurk - Smospotten & Snoesjes

Stof:
Strawberries creme - Elvelyckan Design - De Stoffenkamer

Reacties

Populaire posts