Mijn klein spiegeleitje


Aangezien ik nog wel wat zomerstofjes in mijn stoffenvoorraad heb zitten,
moet ik dringend een tandje bij zetten om er nog enkele verwerkt te krijgen
voor de zomer voorbij is.
Na de soft ijsjes uit mijn vorige blogpost,
is er nu nog een stof met een ij/ei aan de beurt: de spiegeleitjes!



De BLOS 3-collectie van About Blue Fabrics,
waaruit deze spiegeleitjes komen,
is dezelfde als de vosjes die ik hier reeds verwerkte.
Deze french terry komt trouwens van Stof op Zolder.



Ondanks er nog zo veel nieuwe patronen op mijn lijstje staan,
kies ik de laatste tijd voor gemakkelijke en snel-klaar projectjes.
Aangezien ik sinds deze week terug ga werken,
is het niet zo gemakkelijk meer om moeilijke of grote projecten te naaien.


Daarom ging mijn keuze nog eens naar de Eloise jurk van MinnieMie.
Ik maakte hiervan al eens een winter-versie met lange mouwen,
maar ging nu voor het origineel patroon met korte mouwen.



Junna zit momenteel tussen twee maten: 104 - 110 (4 - 5 jaar),
dus koos ik om voor de grootste maat te gaan, zo kan ze er volgende zomer
hopelijk ook nog wat van genieten.



Volgens mij is ze er blij mee, mijn zotte meid!




Reacties

  1. Zooo koddig. Die stof is vrvxit patroon gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like a tikkenaaike in the morning ! Maar nu like ik ze een hele dag. Grappig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts