See You at Six @ Christmas eve


De Kerstperiode brengt altijd heel wat drukte met zich mee, al doe ik het mezelf misschien wel een beetje aan. Zo maak ik graag zelfgemaakte cadeautjes, heb ik nog 10 weken om outfits voor mijn buikbaby te maken, moet de doopsuiker worden afgewerkt en kon een nieuwe Kerstavond-outfit voor mijn Junna natuurlijk ook niet ontbreken.



Zoals ik in mijn vorige blogpost al vermeldde (en iedereen in de naaiwereld waarschijnlijk al lang heeft opgemerkt) is de nieuwe See You at Six collectie gearriveerd. 
Ik bestelde per direct 3 french terry's, waarvan dit nummer 1 is: de tracks in jade green, gekocht bij Pieke Wieke.



Wat (na de uitstekende kwaliteit) het leuke is aan de See You at Six stoffen, is dat je van alle kleurtjes zowel de stoffen hebt in een effen kleur, met print en de bijpassende boordstof. Deze keer zelfs met bijpassende Gütermann garen (al koos ik er hier voor om standaard zwart te gebruiken).



Junna kan deze Kerstavond schitteren in een Millie jurk. Vorig jaar was deze gratis te verkrijgen en maakte ik hem al in een maatje 92. 
De laatste maanden werkte Nicky van de blog Mix it Make it aan een update met meer maten (2-12 jaar), een uitgebreide uitleg met foto's en je kan kiezen tussen een versie met of zonder ruffles, met korte of lange mouwen.
Dat de Millie nu een kooppatroon geworden is, vind ik niet erg, het is gewoon veel te leuk om niet in je assortiment aan patronen te hebben.



Na even getwijfel tussen maatje 3 en 4 jaar, koos ik er toch voor om een 4 jaar te maken voor mijn 2,5 jarige meid. Bij de laatste meting enkele weken geleden, was ze al 97 cm groot, dus maatje 98 zou te nipt geweest zijn.


Ze is er helemaal klaar voor!
Let the party begin! Merry Christmas everybody!




Reacties

  1. Dit lijkt me perfect te passen. Prettig kerstfeest !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind deze prachtig gewoon! Hoop dat je het mij niet kwalijk neemt, maar ik heb dezelfde stof gekocht ook voor deze Millie .....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts