Stik Belgique 2.0 Eloise voor Junna


Zoals ik in mijn vorige blogpost al aangekondigde, doe ik nogmaals mee aan de "Stik Belgique sew along" van Flaflinko. Dus hierbij mijn tweede inzending...




Aangezien mijn buikbaby al een outfit kreeg, was nu mijn dochter Junna aan de beurt. Zoals de Stik Belgique-wedstrijd het voorschrijft, koos ik ook nu voor een Belgisch patroon, namelijk de Eloise jurk van Minniemie. Mevrouw Minniemie Annick is een vrouw naar mijn hart. De mooie maaksels op haar blog, de gratis patronen Eloise & Oliver, het schrijven van het Stof voor durf-het-zelvers 3-boek,...ze kan weliswaar alles!




Het patroon schrijft eigenlijk korte mouwen voor, maar deze tijd van het jaar vraagt om lange mouwen. Dus zo gezegd, zo gedaan, ik maakte lange mouwen. Het mouw-patroon gewoon wat versmallen en verlengen is het enige dat je moet doen.



Deze keer gebruikte ik geen stof van een Belgisch ontwerper (shame on me!), maar koos ik een Finse tricot van Nosh.






En aangezien ik momenteel een energie-boost heb, 
komt er ook een Stik Belgique 3.0 blogpost aan...
Een tipje van de sluier:



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts