It's a...boy!


Zoals jullie in mijn vorige blogpost al konden lezen, verwachten we ons tweede wonder begin maart 2018. Mijn omgeving weet het ondertussen al enkele dagen langer, maar nu mag deze blogpost het aan het grote publiek bekend maken: ons tweede wonder wordt een...jongen!!!

Wat bij deze bekendmaking natuurlijk niet kan ontbreken, is een eerste naaisel voor mijn buikbaby'tje. Na twee jaar geleden zelf een dochter te krijgen en de veelheid aan meisjes die de laatste jaren geboren zijn, ben ik het niet echt gewoon om kleertjes voor jongens te maken.


Ik koos voor een jasje dat al even op mijn to-sew-lijstje stond (en voor zowel meisjes als jongens kan): de One to hug van Mind the Whale. Ik koos ervoor om maatje 62 te maken. Aangezien Junna 52 cm groot was bij de geboorte, verwacht ik ook nu geen kleine baby.



Je kan kiezen voor verschillende opties, al koos ik hier voor de basisversie zonder zakjes, zonder paspel en met ronde kap. De kapstoklus voegde ik wel toe.


Aangezien het in maart nog niet zo een warm weer is, koos ik ervoor om tricot te combineren met wellness fleece. De tricot is er eentje van Nosh. Het was de eerste maal dat ik met een stof van Nosh werkte, maar sowieso niet de laatste keer. Wat een kwaliteit!!!
De wellness fleece is er eentje van Wild van Stof.



Hieronder nog even de foto waarmee we op Facebook het geslacht bekend maakten...



Wellness fleece - Wild van Stof


Reacties

  1. Ik wens je een wolk van een baby in de wolk van dit jasje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Leuke manier om het bekend te maken en echt een heel mooi jasje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts