Een gevaarlijke pyjama


Vorige maand is een collega van me bevallen van een tweede zoontje. Aangezien ik bij geboortes graag zelfgemaakte cadeautjes geef, kon ik dus nog eens oefenen op het maken van jongenskleren. Deze keer koos ik voor een pyjama. Bij een pasgeboren baby kan je hiervan niet genoeg hebben.


Ik koos deze keer voor het Tiger kruippakje uit La Maison Victor maart-april 2017. Een leuk patroon, duidelijk omschreven en bijgevolg ook snel in elkaar gezet. Er volgen er zeker nog...


Qua stoffen gebruikte ik een tricot met haaien en bijpassende boordstof in marineblauw. Beiden zijn van Wild van Stof. Wat ben ik blij met deze stoffenkeuze. Ik denk dat ik van deze tricot nog wat nabestel om nog iets te kunnen maken voor mijn buikbaby'tje.


Klaar voor wat gevaarlijk mooie dromen...



Patroon: Tiger kruippak - LMV maart-april 2017
Stoffen: Tricot petrol haaien & Boordstof marineblauw - Wild van Stof

Reacties

  1. Oh, zo'n leuke!! Dat stofje is echt super voor zo'n pyama!

    Ik maakte dit pyamaatje ook al eens, een maand of 6 geleden voor mijn toen pasgeboren ventje, maar met deze te zien krijg ik zin om een nieuwe - grotere - versie te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts