Flower power Nelly (met lange mouwen!)


al een dik jaar een welgekend (en gratis!) patroon in naailand.
Nu zet Neeltje van de blog Smospotten & Snoesjes volgende week (08/11)
de optie met lange mouwen online.
Ik mocht hem al eens testen...




Omdat deze (die ik in maart maakte) aan de korte kant wordt,
koos ik ervoor om de 7 jaar/122 te maken voor 4,5 jarige Junna.
Hij is nog wat oversized, maar dat vind ik net mooi.
Voor de mouwen nam ik wel gewoon de 6 jaar/116, haar draagmaat.




Op de stof, een tricot met herfstbloemen,
was ik direct verliefd toen ik hem tegenkwam bij De Stoffenkamer.
Deze Nelly is dan ook door Junna uitgeroepen tot haar favoriete jurk van het moment.




Hou de volgende dagen zeker Instagram in de gaten,
en dan de hashtags #nellyjurk en #nellydress in het bijzonder,
want er passeren nog heel wat mooie Nelly's met lange mouwen de revue.


Patroon:
- Nelly jurk - Smospotten & Snoesjes (optie lange mouwen online op 8 november)

Stof:
- Tricot fall flowers white - De Stoffenkamer

Reacties

Populaire posts