SYAS x 2


Iedereen heeft het ongetwijfeld wel zien passeren,
of heeft er ondertussen al enkele exemplaren van in zijn stoffenkast liggen...
De nieuwe (herfst)collectie van See You at Six.
Wederom doen de zussen Naomi en Debora het weer,
wederom een collectie om u tegen te zeggen!




Ik hield me dit maal wel wat in,
niet omdat de collectie niet mooi is,
maar omdat ik nog heel wat stoffen heb liggen.
Hier zie je dus twee van de drie die ik bestelde:
de 'Forest animals' en de 'Three lines', beiden vond ik bij Studio Olive.




Voor Nio greep ik nog eens naar de Ernest trui van La Maison Victor.
Dit patroon gaat maar tot maatje 86, maar is perfect te vergroten naar een 92.
De 'forest animals' hebben niet meer nodig,
het stofje komt het beste uit in een simpel patroon.




Voor Junna koos ik voor de Vesper jurk, een gratis patroon van Bel'Etoile. 
De sweaterversie maakte ik al eerder (kijk maar hier en hier),
maar omdat op Junna's school gisteren de fotograaf langskwam,
ging ik eens voor de jurkversie en wat ben ik blij met het resultaat!





Patronen:
- Ernest sweater - La Maison Victor
- Vesper jurk - Bel'Etoile

Stoffen:
- Forest animals & three lines met bijhorende boordstoffen - SYAS bij Studio Olive

Reacties

Populaire posts