3th birthday-party: tropical theme


Eindelijk, we zijn verhuist...
Het heeft bloed, zweet (heel veel zweet!) en tranen gekost, 
maar we zijn geïnstalleerd en hebben gisteren (met een weekje uitstel) 
Junna's derde verjaardag kunnen vieren.



Vorig jaar werd haar verjaardag in het cactussen-thema aangekleed (kijk maar hier),
dit jaar kozen we voor 'tropical' (net zoals het weer).
Wie aan tropical denkt, denkt aan stranden met helderblauw water, fleurige bloemen,
palmbomen, flamingo's, watermeloen, ananas,...
Heel wat opties voor een verjaardagsjurk met print dus. 
Wij kozen voor ananassen.




De stof is een gekoesterd katoentje van Dear Stella,
gekocht bij Stof op Zolder, maar nu jammer genoeg uitverkocht. 
Ze hebben wel nog enkele andere mooie Dear Stella-stofjes 
en momenteel allemaal met korting!



Ik maakte voor het eerst de Just knot it jurk van Mind the Whale,
een patroon dat hier al een tijdje onaangeroerd op de stapel ligt.
Ik vraag me echt af waarom ik deze niet vroeger heb gemaakt, want wat een leuk patroon!



Ik koos voor een versie zonder plooien in het voorpand, met overlap onder de armen,
met (muntgroene) paspel, strikje op de rug en fronsrok. 



De taart komt (net als vorig jaar) weer van Ponnet.
Terwijl het vorig jaar nog Maya de Bij was, koos Junna nu resoluut voor Dora.




Oh, en ze was weer super lekker!



Stof: katoen pineapple - Dear Stella - Stof op Zolder
Patroon: Just knot it jurk - Mind the Whale

Reacties

  1. Proficiat met de nieuwe thuis ! Mooi kleedje trouwens. Mijn dochtertje zei ooit amama... tegen ananas... Nog steeds lachen we er om 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts