Soaker bandwerk


De soakerpants is momenteel een hip (en gratis!) patroon in naai-land.
Ook ik kon dus niet onderdoen en maakte een eerste exemplaar.
Aangezien het zo een gemakkelijk werkje is, 
maakte ik direct een tweede, een derde en een vierde versie...


Bij de eerste versie maakte ik een bijpassende Nanöo top
Zonder de lange mouwen dit maal, een zomerversie. 
Ik koos ervoor om een 4 jaar te maken, Junna's draagmaat,
maar aangezien dit een smal modelletje is,
is deze outfit bijgevolg te klein voor mijn te grote meid.
De stof is een toppertje: de kiss me all over-french terry van Stof op Zolder. 
De blauwe variant is spijtig genoeg uitverkocht, 
maar de witte is nog verkrijgbaar. 
Snel zijn is de boodschap!



De volgende versies zijn gemaakt van restjes,
want daarvoor is dit patroon ideaal!
Het tweede exemplaar is een restje van hier.




De derde versie is een overschotje van de 
See you at Six-haantjes die ik hier gebruikte.




En de vierde versie maakte ik met een restje van hier.




Let the summer begin!!!


Patroon t-shirt: Nanöo top
Patroon short: Soaker pants - Katrina's
en restjes van hier, hier en hier

Reacties

  1. Moet heerlijk zijn zo'n shortje zonder knopen of rits ; ideaal voor peuters en kleuters die geen hulp willen bij het aankleden. Of die alleen op het potje gaan. Snel aan en uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts