Muziekmobiel


Ik waagde me eens aan iets nieuws: 
het maken van een muziekmobiel voor mijn buikbaby.
Ik heb er eigenlijk nog één liggen van toen mijn dochter klein was,
maar vond dat ons zoontje (die hopelijk binnen een vijftal weken zijn opwachting maakt) 
toch iets nieuws verdiende.


Na wat zoekwerk op internet vond ik heel wat leuke modelletjes, 
maar deze kosten al snel bijna 35 euro, 
dus ik streefde voor een zelfgemaakt en goedkoper exemplaar!


Ik koos ervoor om hangertjes te maken in de vorm van cactussen en een ster.
Dat ik mee doe met de cactussen-rage moet ik jullie niet meer vertellen zeker?
Moest je toch niet weten wat ik bedoel, kijk maar eens hier en hier.



De muziekmobiel an sich bestelde ik bij Toverstof en betaalde er 15,50 euro voor.
Het witte touw, de houten parels en de lapjes vilt 
vond ik bij Atita en kocht ik voor een achttal euro.
Alles bij elkaar betaalde ik dus een kleine 25 euro!
NellieEllie for the win!


De wieg is er eentje die we van mijn tante kregen 
en waar haar kindjes 19 jaar geleden ook hebben in gelegen.
Voor de geboorte van mijn dochter staken we deze reeds in een nieuw kleedje.
Zeg nu zelf: hoe mooi is het geheel?!



Muziekmobiel - Toverstof
Touw, parels & vilt - Atita

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts